Luieren en cultureel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van peter en ellen dorp-herrebout - WaarBenJij.nu Luieren en cultureel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van peter en ellen dorp-herrebout - WaarBenJij.nu

Luieren en cultureel

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg peter en ellen

04 Februari 2013 | Thailand, Bangkok

Na een dag luieren bij het buitenzwembad op de 11de verdieping vandaag een tocht ondernomen naar het Grand Palace. Met taxi en Rivertaxi kwamen bij het Grand Palace, samen met ongelooflijk veel andere mensen. Veel goud wat er daar blinkt!

Het was er 34 graden buiten dus een parasol en zonnehoed waren echt wel nodig.

Bij terugkomst hadden we de eer om de prinses van Thailand te zien die in ons hotel een hapje kwam eten. We hebben daar geen foto of video van want dat is strikt verboden hoorden wij van een Engels sprekende Thai naast ons op de stoep voor het hotel.

Na deze belevenis weer even bijkomen bij het zwembad, wat hebben wij het toch slecht, maar niet heus.

• 04 Februari 2013 - 21:01

Marjan Colijn:

Hee Ellen,

wat zit je in een andere wereld!
    Is zeker nu wel gemakkelijk om je cliënten even te vergeten? Doen hoor!

liefs en groetjes Marjan.

• 06 Februari 2013 - 22:05

Yvonne:

Hoi Ellen en Peter,
    Wat leuk om toch een beetje (al is het zonder webcam) mee te reizen met jullie. Geniet ervan en ben benieuwd naar de volgende bestemmingen.

Groetjes
    uit een nat winderig Papendrecht