Terug in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van peter en ellen dorp-herrebout - WaarBenJij.nu Terug in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van peter en ellen dorp-herrebout - WaarBenJij.nu

Terug in Bangkok

Blijf op de hoogte en volg peter en ellen

27 Februari 2013 | Thailand, Bangkok

Nadat ik gisteravond nog wens lampions heb ontstoken en de lucht in heb laten vliegen, werd het tijd om afscheid te gaan nemen van Joel en zijn vriendin, die zien we woensdagochtend niet meer voordat we vertrekken.
De rest van het afscheid kwam vanmorgen om een uur of half 12 op het vliegveld van Chiang Mai, een raar gevoel nadat het zo'n leuke week is geweest zo met elkaar.
We hadden een voorspoedige vlucht naar Bangkok, het is eigenlijk alleen maar opstijgen en dalen want je bent er in en uur.
Op het vliegveld stond de chauffeur voor ons klaar met en briefje waarop van Drop stond, maar dat waren wij dus.
Nu verblijven we in een 5 sterren hotel op de 34ste verdieping met prachtig uitzicht op Bangkok by night. Op de 55ste verdieping is een restaurant waar uitzicht nog mooier was!!
Vanavond hebben we gegeten in een spaans restaurant Rioja, hier in Bangkok, de paella was uitstekend.

• 28 Februari 2013 - 20:41

Familie Dubbeld:

Hoi Ellen, allereerst ook van ons een felicitatie voor je verjaardag!!!!
    Er stond in mijn agenda: Ellen jarig (zit in Thailand).
    Nou, jij haalt de mosterd wel erg ver hoor! Of haalt Sara geen mosterd?
    Wat een leuke dingen maken jullie mee. Hopelijk hebben jullie wel meer foto's gemaakt dan die jullie geplaatst hebben... Op een olifant bijvoorbeeld...
    Wat bijzonder trouwens, die wenslampionnen. Wel eens gezien op een film, maar in het echt lijkt me reuze leuk!
    Ben benieuwd naar jullie verhalen, als jullie weer in het nog steeds koude Nederland terug zijn.
    Een goede reis terug toegewenst, waarschijnlijk is de tijd omgevlogen...
    We vonden het leuk jullie verslag zo te volgen!

Veel liefs van Leendert en Caroline