We zijn er - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van peter en ellen dorp-herrebout - WaarBenJij.nu We zijn er - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van peter en ellen dorp-herrebout - WaarBenJij.nu

We zijn er

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg peter en ellen

02 Februari 2013 | Thailand, Bangkok

We zijn gearriveerd in Bangkok, goede vlucht af en toe turbulentie vooral boven Afganistan. Lekkere slofjes aan boord!
De warmte sloeg echt op ons toen we het vliegveld af kwamen.
Met een busje naar het hotel dwars door de spits met allerlei
kleurrijke taxi's en andersoortig vervoer.
Wij voelen ons bijna koninklijk in ons hotel op de 22 ste verdieping met uitzicht op Bangkok terwijl onder ons de mensen in krotjes verblijven.
We zitten in China town, alleen maar stalletjes met fruit, eten en drinken. Bij zo'n tentje gegeten met een ander stel uit nederland, heerlijk eten voor heel weinig.
Daarna nog even bij het dakterras zwembad gezeten.
Uit ons raam uitzicht op de super snel varende bootjes die hier ook als taxi dienen, ze varen door een soort grachten (klongs) we hebben er een gebruikt om wat van de stad te bekijken. Een belevenis op zich vanwege de snelheid waarmee het gaat. Het water wordt volgens ons ook wel als riool gebruikt, tenminste zo rook het.

• 02 Februari 2013 - 13:03

Yvonne:

Genieten van al het moois en van het samen op pad zijn. Groetjes

• 02 Februari 2013 - 17:05

Marjolein:

hoi el en peet,
    leuk om te lezen. inderdaad lekker en goedkoop eten daar. hoop dat jullie veel zien, geniet ervan met elkaar xxxx marjolein