Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van peter en ellen dorp-herrebout - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van peter en ellen dorp-herrebout - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg peter en ellen

19 Februari 2013 | Thailand, Chiang Mai

Gisteren 18 februari zijn wij van ons eiland vertrokken per tuk tuk, uitgezwaaid door het voltallige personeel daar. Toen samen met onze Deens/russische buren van het resort met hun 7 maanden oude dochterje per longtailboat naar het vaste land. En toen met een luxe taxi naar Hatyia, een hele mooie rit van ruim 2 uur door een bergachtig gedeelte van Thailand met veel afwisseling in het landschap. Daarna zijn wij met het vliegtuig naar Chiang Mai gegaan. Een super korte vlucht, je bent alleen maar aan het opstijgen en dalen. In Chiang Mai het weerzien met onze broer en schoonzus, leuk is dat om opgehaald te worden van een vliegveld!
Na een korte tocht door de avondspits van Chiang Mai kwamen we aan bij hun huis, een beetje koloniale stijl huis, leuk is dat als je geen idee hebt van het huis waarin ze wonen. Wij hebben hier ons eigen gastenverblijf met badkamer, super de luxe allemaal.

Vandaag dinsdag 19 februari zijn we op stap geweest met Arend en Jolinda we hebben gezien hoe zijde gemaakt wordt en waaiers en parasols, ze hadden er zelfs al een staan met leve de koning (in het oranje) en een rood/wit/blauwe met koning Willem Alexander erop.