Hoera ik ben 50 ! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van peter en ellen dorp-herrebout - WaarBenJij.nu Hoera ik ben 50 ! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van peter en ellen dorp-herrebout - WaarBenJij.nu

Hoera ik ben 50 !

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg peter en ellen

26 Februari 2013 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag vier ik mijn vijftigste verjaardag hier in Chiang Mai, toegezongen door Peter , Arend en Jolinda, met een sara op de deur geplakt.
Allemaal lieve mailtjes en e -cards uit Nederland en een reactie uit Amerika overal wordt aan mij gedacht.
Ik ben verwend met een horloge, ketting en een dagje uit naar de Chiang Mai Zoo en Aquarium. En dan ook nog uit eten !
En we hadden vanmorgen taart, lekker zoet echt Thais.

• 26 Februari 2013 - 13:26

Pleun En Helga:

Hoi lieve Ellen, van harte gefeliciteerd met je 50 e verjaardag!!! Heeel veel plezier en lekker genieten!!! Leuk om de reisverslagen te lezen. Veel gezonde en goede jaren toegewenst. liefs van Pleun en Helga

• 26 Februari 2013 - 17:10

Yvonne:

Van harte gefeliciteerd met het Sara-zijn. Eindelijk welkom bij de club van wijze, knappe vrouwen.

Nog heel veel plezier van (alweer) de laatste week van deze mooie reis!

Groetjes
    Yvonne