Mijn eerste reis - Reisverslagen van peter en ellen van dorp-herrebout - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van peter en ellen van dorp-herrebout - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hallo, wij zijn ons aan het voorbereiden om over twee dagen op reis te gaan. lekker zenuwachtig, volgens iedereen om ons heen!

De koffers moeten nog gepakt worden en nog een dag werken.
O, ja en dan ook nog de hond naar zijn oppasadres brengen, snif, snif.

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2013

Terug in Nederland

27 Februari 2013

Terug in Bangkok

26 Februari 2013

Hoera ik ben 50 !

22 Februari 2013

Olifanten, waterval, orchidee en vlinders

19 Februari 2013

Chiang Mai
peter en ellen

Hallo, Wij gaan een reis door Thailand maken, volg ons via deze blog.

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5642

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 02 Maart 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: