Kho Sukorn - Reisverslag uit Ko Sukon, Thailand van peter en ellen dorp-herrebout - WaarBenJij.nu Kho Sukorn - Reisverslag uit Ko Sukon, Thailand van peter en ellen dorp-herrebout - WaarBenJij.nu

Kho Sukorn

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg peter en ellen

09 Februari 2013 | Thailand, Ko Sukon

Hier zitten we dan op ons paradijselijk eiland. Het eten en drinken is geweldig, de temperatuur buiten is super en binnen ook vanwege de airco.
Vandaag zijn we met een longtailboat naar een aantal eilanden in de Andamanse zee geweest samen met een Tom en Linda uit Duitsland en Patrick uit Frankrijk die ook hier op het resort verblijven en een stel uit Zweden vanaf een ander resort. Het was een mooie tocht met een goed verzorgde lunch voor onderweg.
Op het eiland gesnorkeld en gezwommen in een blauw/groene zee, super helder met enorme rotsen op het eiland zelf. Een belevenis om nooit te vergeten.

• 11 Februari 2013 - 18:49

Dan & Sam:

Het goede leven dus!!!! Veel plezier nog & liefs

• 12 Februari 2013 - 13:30

De Dubbeldjes:

Hallo daar, jullie beiden!

Alles wat we gelezen hebben ziet er uit als een totaal andere wereld! Echt zo sprookjesachtig als beloofd?
    Daar zitten we dan in de kou mee te genieten met jullie. Klinkt geweldig allemaal, een hele belevenis!
    Zijn benieuwd naar jullie verdere verhalen, geniet er van! Een groet uit Dordt van ons.