Olifanten, waterval, orchidee en vlinders - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van peter en ellen dorp-herrebout - WaarBenJij.nu Olifanten, waterval, orchidee en vlinders - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van peter en ellen dorp-herrebout - WaarBenJij.nu

Olifanten, waterval, orchidee en vlinders

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg peter en ellen

22 Februari 2013 | Thailand, Chiang Mai

Op 20 februari zijn we met een Song thaew, een soort rode pickup truck met bankjes erin op tour geweest naar het olifanten camp, waar we een tochtje op een olifant gemaakt hebben en daarna naar een waterval. De meeste niet westerse mensen maken deze tocht tot de vierde of zesde waterval maar wij wilden natuurlijk nummer 10 halen. Dat was een hele onderneming maar uiteindelijk konden we daar boven van het frisse water genieten.
Na een prima lunch samen met onze chauffeur en zijn vrouw gingen we nog verder om de botanische tuin te bezoeken waar je allerlei soorten orchideeen kan vinden en vlinders, alhoewel er daar niet zo heel veel van waren.
Op 21 februari zijn we naar een Thaise dag geweest op de school van onze neef Joel. Een en al schitterende show met kleurrrijke kostuums, zang en dans. Zo professioneel zou dat bij ons op scholen niet gebeuren, zeker niet als je rekent dat het hier gaat om kinderen van 4 tot en met 18 jaar.

• 26 Februari 2013 - 01:33

Peter Herrebout:

Hallo Ellen, Goede Morgen, gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk om jullie blog te lezen. Peter gefeliciteerd met je vrouw. Goed om familie te hebben in interessante en prachtige locaties. Fijne rest van de vakantie.
    Groetjes, Peter, Kathleen, Liam en Siobhan.