Luieren in de zon/schaduw - Reisverslag uit Ko Sukon, Thailand van peter en ellen dorp-herrebout - WaarBenJij.nu Luieren in de zon/schaduw - Reisverslag uit Ko Sukon, Thailand van peter en ellen dorp-herrebout - WaarBenJij.nu

Luieren in de zon/schaduw

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg peter en ellen

13 Februari 2013 | Thailand, Ko Sukon

Het is bijna niet te geloven hoe simpel het leven hier is, we lopen in de ochtend naar het restaurant (ongeveer 50 stappen lopen) hebben daar ons uitgebreid ontbijt, vervolgens kopen we 50 stappen terug naar onze paalwoning, trekken onze badkleding aan en lopen vervolgens 100 stappen om op het strand te komen, een prive strand zelfs. Hier staan de lig-en andere stoelen al voor ons klaar. Als we dorst of honger hebben lopen we 150 stappen terug naar het restaurant dat de hele dag open is.
We zwemmen wat in de Andamse zee, nemen een heerlijke douche op het strand......
De Kindle is een perfecte uitvinding voor dit soort vakanties, ik heb, denk ik, al 7 boeken gelezen en nog genoeg te gaan.
Ze hebben hier ook een boekenkast vol staan met boeken in allerlei talen zodat iedereen wat te lezen heeft.
Gisteren regende het, zo weinig dat je het amper merkte, maar toch, dat kan hier dus ook. ( Stiekem vonden we dat best lekker want de zon is echt super heet hier we zitten eigenlijk alleen in de schaduw). Kortom we vermaken ons prima.

  • 13 Februari 2013 - 17:28

    Yvonne:

    Hallo Ellen en Peter,
    Het klinkt nu helemaal sprookjesachtig en een verblijf in het paradijs. Heerlijk hoor, het doet mij een beetje denken aan mijn verblijf destijds op Bali. Genietend van de mooie omgeving, snorkelen, zwemmen en op zijn tijd een hapje en een drankje.
    Ik hou mij hier bezig met DRUP (ja Ellen weet je nog) en met een hondentraining voor Skip en zijn baasje (ik dus).

    Veel plezier en wanneer de volgende bestemming?

    Groetjes
    Yvonne

  • 15 Februari 2013 - 09:39

    Daniel:

    Klinkt erg goed! De Kindle was ook erg fijn voor mee naar Londen, we zijn een ware Kindle-familie nu (Inoni, jij en ik) haha ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

peter en ellen

Hallo, Wij gaan een reis door Thailand maken, volg ons via deze blog.

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 5645

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 02 Maart 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: