Volgende bestemming - Reisverslag uit Ko Sukon, Thailand van peter en ellen dorp-herrebout - WaarBenJij.nu Volgende bestemming - Reisverslag uit Ko Sukon, Thailand van peter en ellen dorp-herrebout - WaarBenJij.nu

Volgende bestemming

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg peter en ellen

06 Februari 2013 | Thailand, Ko Sukon

Gisteren zijn we met de nachttrein vanuit Bangkok naar Trang vertrokken. Een hele lange reis maar wel leuk om te doen. Om een uur of half 8 's avonds word je bed voor je opgemaakt en in de ochtend vanaf half zeven weer opgeruimd.
Bij aankomst in Trang stond onze chauffeur alweer klaar op het perron om ons verder naar de opstapplek voor de longtail boat te brengen. Het landschap hier is niet te vergelijken met dat wat we de laatste dagen hebben gezien en geroken. Veel groen en ruimte. Ons eilandje Ko Sukorn of Kho Sukom ligt schitterend.
We werden ontvangen met een vruchtencocktail en daarna naar onze blokhut op palen met rieten dak en veranda gebracht, met natuurlijk uitzicht op zee.
Er vliegen hier gigantische vlinders voorbij en verder is het ineens zo stil, vergeleken met Bangkok.

• 06 Februari 2013 - 08:16

Daniel:

Een stuk beter veetoeven dus!